Fiets ‘em der in

 

Een huis aan huis folder van begin tot eind uitgevoerd door Pieters Media.

De ingrediënten:

  • 4 fietsenwinkels, 4 folders
  • Gezamenlijk voordeel, toch uniek!
  • Van concept tot realisatie in eigen huis: inclusief tekst en foto’s.
  • Optie voor E-mail nieuwsbrief.
  • Oplage: ±120.000

 

Onderstaande Gazelle Premium dealers vinden het belangrijk om aan het begin van het nieuwe seizoen huis aan huis in hun omgeving op de deurmat te vallen. Uit eerdere jaren bleek dat deze manier van reclame maken voor hen rendement opleverde. In de folder staan onder andere scherpe aanbiedingen van elektrische fietsen.

 

Extra redactionele inhoud en foto’s
Pieters Media verzorgde niet alleen het ontwerp en het drukwerk van de fietsfolder, maar ook de inhoud. Zo voegden we voor iedere winkel unieke elementen toe, zoals een klantverhaal met foto, en foto’s van de desbetreffende winkel. Zo kreeg de folder ook een persoonlijk tintje mee. afbeelding-blog-fietsemderinE-mail nieuwsbrief
Neptunus tweewielers uit Cadzand wilde bovendien beginnen met het versturen van een digitale nieuwsbrief. Ook deze maakten we voor hen in orde.

 

We bedachten het concept, schreven de teksten en maakten foto’s. Het drukken en afwerken gebeurde ook in eigen huis! De grote totale oplage zorgde voor een gunstige prijs per stuk.

 

www.goosstamfietsen.nl
www.akkerdaastweewielers.com
www.neptunustweewielers.nl
www.mangnustweewielers.nl